Episode 11 – Halloween spesial!

Vi snakker om våre minner fra de mangfoldige Addams Family spillene som ble utgitt. I “Husker du?” snakker vi om et skikkelig skummelt barndomsminne, nemlig “Halloween”

retro-cast-forsidebilde-mal-halloween

Spillmuseets Retro Cast vil bli utgitt en gang i uken, så hver fredag fremover vil dere få en god dose retrorelatert preik og en aldri så liten dose avsporinger!! Facebook siden vår finner dere her!

For å høre vår forrige episode som handler om The Great Giana Sisters og Ivo Caprino så er det bare å klikke her.Episoden inneholder våre minner rundt tidenes beste Super Mario Bros. klone. Vi gjenopplever minner fra Ivo Caprino sine verker og hva de har betydd for oss i “Husker du?” spalten.

Spillmuseets Retro Cast episode 11 – HALLOWEEN spesial:

Lars Øyvinn fra Retrogaming Trøndelag , Jørgen (Spillmuseets webutvikler), Jan Olav Hegvik (redaktør, skribent og en av Spillmuseets grunnleggere) snakker om diverse Addams Family spill på forskjellige plattformer. I “Husker Du?” spalten tar vi for oss John Carpenter sin kultklassiker “Halloween”. Dette pluss mange andre grøss får du på øret i denne ukens episode!

Har dere noen spørsmål, ønsker om temaer osv så ta kontakt, dette kan gjøres på facebook eller ved å sende en mail til [email protected]

Dere finner oss også via RSS streamen http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:109322869/sounds.rss

og ved å søke i podcast apper med søkeordet “spillmuseet”, eller ved å besøke itunes http://itunes.apple.com/no/podcast/spillmuseets-retro-cast/id911670531

Vi vil takke så mye for alle de gode tilbakemeldingene vi har fått, det verdsettes stort av samtlige i Spillmuseet!! Er det noen temaer dere ønsker vi skal ta opp etc så sleng inn kommentar her eller på facebook siden vår , NerdAlert eller Retrogaming Trøndelag (gruppe og side) sin. All ris og ros tas til etterretning. GOD FORNØYELSE!!

One response to “Episode 11 – Halloween spesial!”

1. Magnus E.S. Avatar
    Magnus E.S.

Som vanlig nydelig levert folkens!
    Ble såpass inspirert at jeg fikk tak i en utgave av Adams Family (NES). Har ikke prøvd denne og når jeg snublet over den i en butikk måtte den “reddes”!