Vinnerne fra SpillExpo 2014

Spillexpo 2014 er over og vi har hatt det utrolig gøy!

spillmesse-vinnerne

For det første må vi få takke alle som kom innom Spillmuseets bod på Spillexpo 2014. Vi har snakket med utrolig mange hyggelige mennesker, og virkelig fått kjenne på at retrokultur og spill er noe mange har glede av!

Quizvinnerne

Førsteplassen: Først ønsker vi å gratulere Håkon med seieren i vår quiz-konkurranse. Han endte opp med en poengsum på 7160, som er høyere enn utvikleren av spillet klarer å få til (og han kunne alle spørsmålene på forhånd), så kudos! vel fortjent førsteplass. Håkon reiste hjem med en fet Gamecube med det ettertraktede Zelda Windwaker.

Tilfeldig deltaker: Vi har også trukket ut en tilfeldig deltaker som får en flott 2DS av oss, og den heldige vinnneren er Katrine Grytten! Vi har sendt en mail til deg Katrine. Hvis du mot formodning ikke har mottatt e-posten, så ta kontakt med Jørgen Jacobsen i Spillmuseet på 90014469.

Instagram Konkurranse

På søndag holdt vi en uhøytidelig instagram-konkurranse, og der har vi også kåret en vinner. Vinneren er Sebastian Tare, AKA Sebbilicious på instagram. Vi har tatt kontakt med deg på instagram.

Vi takker alle som deltok, dere delte noen veldig morsomme bilder :)

Vi håper alle har hatt det supergøy på standen vår på Spillexpo 2014. Kanskje fikk dere gjenleve noen barndomsminner, og skapt noen nye? Det er i hvert fall målet vårt. Ha en flott uke videre!

Tags: