Ukens Klipp – Roger Rabbit, Super Smash Bros og mer..

Denne uken har vi tenåringer som prøver smash bros, et spill basert på en film med Bob Hoskins og mer..

ukens-klipp

Ukens klipp er en ukentlig serie på Spillmuseet.no, hvor vi deler de beste klippene fra nettet.

Jonesy – tv spill

Jonesy er en rapper fra Hamar (bosatt i Oslo), som åpenbart har latt seg inspirere av sin barndom. Følg med i musikkvideoen for småklipp fra samlingen hans. Vi synes låta har fin og nostalgisk tekst i tillegg.

Artisten forteller oss at han har byttet navn til JNS etter låten ble gitt ut, men samlingen har han beholdt :)
Hør flere låter fra JNS her.

Angry Video Game Nerd – Who Framed Roger Rabbit

Husker du Jessica Rabbit fra Who Framed Roger Rabbit? Hvis ikke, så burde du ta en runde på google med en gang. Angry Video Game Nerd snakker her om spillet basert på filmen. Er det bra? Er det en stinkende haug med gammel bæsj? Ta en titt.

Tenåringer reagerer på Super Smash Bros

Husker du da du så Super Smash Bros for første gang? Kanskje ikke så lett å huske.
Mimre deg tilbake med disse reaksjonene. Har ting forandret seg? Eller er Super Smash Bros fortsatt et fantastisk spill i dag..

Pat The NES Punk spiller Commando

Commando har en av de beste Commodore 64-soundtrackene i verden. Dette er NES versjonen, anmeldt av Pat The NES Punk.

Fem morsomme fakta – Grim Fandango

Grim Fandango er et av de beste Lucas Arts-spillene fra 90-tallet. Her er fem morsomme fakta du kanskje ikke kjente til om spillet.

Tags: