Street Fighter 2 Turbo i Containerparken (SNES)

For å spre retroglede til den yngre generasjonen, så tenkte Ærre Dritt at de måtte møte kids’a på deres egen arena. Derfor tok de med seg konsoller, tv’er, en bunke spill og partytelt til Containerparken i Hokksund.

I 3 timer forrige søndag var det mulig å få testet ut SEGA Mega Drive, Super Nintendo, Nintendo og Game Boy, og ikke minst få konkurrere i en mini-turnering i Street Fighter 2 Turbo. Premien til vinneren var selvfølgelig veldig retro, nemlig en SEGA Game Gear med 4 spill.
Dette utløste konkurranseinstinktet i både Magnus og Gard, så de kjørte en “best of 5” kamp, for en gang for alle vise hvem som er best i Street Fighter 2 Turbo.
Vi kan allerede nå avsløre at ingen av de er spesielt gode i det spillet heller.

Alt ble selvfølgelig tatt opp, så under kan du sjekke ut siste episode av Ærre Dritt?

Husk å følge guttene på Facebook og ikke minst abonnere på YouTube kanalen deres.