Vil du skrive for Spillmuseet?

Vi søker deg som har en brennende spillinteresse og ønsker å formidle det til andre spillinteresserte i Norge!

rosazelda

På spillmuseet.no er vi opptatt av å formidle spillkultur. Vi skriver om norske samlere, nye og gamle spill, konsoller, spillmesser og alt mulig annet som har med spill å gjøre.

Vi ønsker å få publisert enda mer spennende stoff, og der kommer du inn i bildet!
Spillmuseets ambisjon er å bli det beste magasinet i Norge for spillkultur, og allerede i dag har vi flere hundre besøkende daglig. Å skrive for spillmuseet er en unik mulighet til å få sakene dine på trykk i et magasin som bare blir større og større. Spillmuseet er også del av en større organisasjon som holder og deltar på messer, og vi har et godt kontaktnettverk i det norske spillmiljøet.

Som skribent hos Spillmuseet blir du et fullverdig medlem av vår redaksjon med tilgang til redaksjonens interne Facebook-side, skribenttilgang til Spillmuseet.no, og får muligheten til å være med på å forme fremtiden til Spillmuseet.no

Spillmuseet er en organisasjon og arbeid i redaksjonen er ulønnet for alle deltakere foreløpig. Vi er en redaksjon med masse entusiasme og kunnskap og vi lover at du som medlem skal få enormt utbytte av din deltagelse.

Høres dette ut som noe for deg? Send oss en e-post på [email protected] hvor du forteller litt om deg selv og hvorfor du kunne tenke deg å skrive for Spillmuseet. Hvis vi tror du er en god match kommer vi til å be deg skrive en artikkel, som en opptaksprøve. Lykke til! Vi ser frem til å høre fra deg :)

Frist 30. Mars 2014.