Jan tok på seg jobben med å gjøre et opptak mens han spiller starten av “Hyrule Warriors” for å hjelpe tvilerne der ute om de ønsker å bruke penger på spillet eller ei.

zeldaHyruleWarriors_featuredImage

Jan fikk tak i spillet noen dager før den offisielle releasen og har laget en kjapp video hvor han viser starten av spillet og ønsker å hjelpe nettopp deg med å bestemme om dette er et spill du ønsker å kjøpe eller ikke.

Jan Olav Hegvik (redaktør, skribent og en av Spillmuseets grunnleggere)  snakker om og deler sine første opplevelser i blandingen av “Dynasty Warriors” og Zelda universet. Er det verdt et kjøp, avgjør selv etter en ca 30 minutters introduksjon til spillet!

Vi håper denne videoen vil falle i smak, det er planlagt en god del flere videoer i tiden framover, så har du et spill du ønsker vi skal teste til “Utfordringen” så skriv enten mail til oss eller post det på en av facebook sidene våre. ([email protected])

Har du planer om å kjøpe dette spillet?

Minner om at Spillmuseets Retro Cast vil bli utgitt en gang i uken, så hver fredag fremover vil dere få en god dose retrorelatert preik og en aldri så liten dose avsporinger!! Facebook siden vår finner dere her!

Fredagens episode vil handle om NES, Ducktales (Ole, Dole og Doffen på Eventyr) pluss masse annet! Dette er den første av to episoder dedikert til Nintendo sin 8-bits gigant.

Dere finner Spillmuseets Retro Cast via RSS streamen http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:109322869/sounds.rss

og ved å søke i podcast apper med søkeordet “spillmuseet”, eller ved å besøke itunes http://itunes.apple.com/no/podcast/spillmuseets-retro-cast/id911670531

Vi vil takke så mye for alle de gode tilbakemeldingene vi har fått, det verdsettes stort av samtlige i Spillmuseet!! Er det noen temaer dere ønsker vi skal ta opp etc så sleng inn kommentar her eller på facebook siden vår , NerdAlert eller Retrogaming Trøndelag (gruppe og side) sin. All ris og ros tas til etterretning. GOD FORNØYELSE!!

,

One response to “Spillmuseets Retro Cast Videoseksjonen : Jan deler sine førsteinntrykk av “Hyrule Warriors””

1. Jens Olav Bakkland Avatar
    Jens Olav Bakkland