Hyperkin utsatt igjen, og dette er hvorfor. PS, det blir fortsatt fest i Sandefjord!

Hyperkin har valgt å skuffe sine Skandinaviske fans til de grader. Etter press fra Spillmuseet har vi funnet ut hvorfor.

retron5-lanserings-fest

Hvilken betydning har dette for RetroN5 lanseringsfesten?

Ingen verdens ting, vi kommer til å kjøre på som planlagt og utvide åpningstiden for alle til ca kl. 20.00, dessverre kommer vi ikke til å kunne dele ut maskinen som vi hadde blitt lovet av Hyperkin (via Kaptenkrok.se) Kaptenkrok laster skipet sitt med masse Retrostash og tilbehør når han kommer og setter opp salgstand 4 oktober, i tillegg stiller Jens Olav Bakkland med salgstand i tillegg kommer Ida som nevnt tidligere med sine hjemmelagde øredobber, nøkkelringer etc. Les mer om hva vi har planlagt her.

Som en form for kompensasjon til dere som tar turen hit langveis fra vil vi koble opp ekstra mange maskiner og øke konkurranse og premie frekvensen, alle de som har bestilt maskinen vil kunne delta på en “fest” kun for de som har forhåndsbooket (for mer informasjon til dere som allerede har bestilt les lenger ned!) I tillegg så vil alle som allikevel velger å ta turen til Sandefjord som planlagt få tilsendt maskinen så fort den slippes på det europeiske markedet uten at det bringer noen ekstra kostnader!

Hva er årsaken til ennå en utsettelse fra Hyperkin?

Etter utallige telefoner og mailer har Hyperkin endelig innrømmet årsaken til denne forsinkelsen for en europeisk lansering, de venter på et CE sertifikat for å kunne selge produktet sitt her i Europa, at dette ikke er bedre planlagt finner vi bemerkelsesverdig……… Vi i Spillmuseet og hos Kaptenkrok har gjort alt i vår makt for at dette ikke skulle skje og vi har nettopp fått vite dette selv så vi deler informasjonen så fort vi har fått den. Videre lansering av maskinen håper vi skal skje før jul men da av tidligere erfaringer kan vi ikke legge særlig vekt på ordene til Hyperkin. Alle dere som har forhåndsbestilt den norske lanseringspakken vil få mulighet til å hente den i Sandefjord på releasedato eller få den gratis tilsendt (hvis dere møter som planlagt til lanseringsfesten)

Vi i Spillmuseet og Kaptenkrok.se vil benytte denne anledningen til å beklage på det sterkeste det inntrufne og håper dere ser at dette bunner i elendig kommunikasjon fra Hyperkin selv.

Lørdag 04 oktober :

Som nevnt tidligere vil det kobles opp et urtall maskiner og settes opp flere utstillinger og vi håper alle retrospill interesserte tar turen for en heidundrende feiring av den fantastiske hobbyen vår, mer informasjon finner du her. I tillegg hvis dere ønsker spesifikke maskiner og/eller spill kan dette bestilles hos Kaptenkrok og de vil ta det med på festen til de som ønsker det

Kaptenkrok.se
Spillmuseet og NerdAlert