Episode 9 – Playstation og Thomas Toget + masse mer!

Vi snakker om våre minner fra Sonys første spillkonsoll samt avslører våre topp 3 spill til maskinen.  I “Husker du?” snakker vi om barne-tv programmet Thomas Toget.retro-cast-forsidebilde-e9

Spillmuseets Retro Cast vil bli utgitt en gang i uken, så hver fredag fremover vil dere få en god dose retrorelatert preik og en aldri så liten dose avsporinger!! Facebook siden vår finner dere her!

For å høre vår forrige episode som handler om Nintendomagasinet, og tegnefilmene “Thundercats”, “Silverhawks” og “Dino Riders” så kan du klikke her.Episoden inneholder våre minner rundt Nintendomagasinet og de ovennevnte tegnefilmene pluss masse mer, FÅ D HØRT!

Spillmuseets Retro Cast episode 9 :

Lars Øyvinn fra Retrogaming Trøndelag , Jørgen (Spillmuseets webutvikler), Jan Olav Hegvik (redaktør, skribent og en av Spillmuseets grunnleggere) snakker om våre minner om Playstation 1 og litt om historien bak Sony sin gråe braksuksess. I “Husker Du?” spalten tar vi for oss klassikeren Thomas Toget. Vi avslører også vår Topp 3 spill til PS1. Som i de foregående episodene garantere en stor mengde avsporinger.

Har dere noen spørsmål, ønsker om temaer osv så ta kontakt, dette kan gjøres på facebook eller ved å sende en mail til [email protected]

Dere finner oss også via RSS streamen http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:109322869/sounds.rss

og ved å søke i podcast apper med søkeordet “spillmuseet”, eller ved å besøke itunes http://itunes.apple.com/no/podcast/spillmuseets-retro-cast/id911670531

Vi vil takke så mye for alle de gode tilbakemeldingene vi har fått, det verdsettes stort av samtlige i Spillmuseet!! Er det noen temaer dere ønsker vi skal ta opp etc så sleng inn kommentar her eller på facebook siden vår , NerdAlert eller Retrogaming Trøndelag (gruppe og side) sin. All ris og ros tas til etterretning. GOD FORNØYELSE!!