Planlegger du overnatting i sammenheng med Retrospillmessen 2015?

Messepris på byens mest sjarmerende hotell

Spillmuseet har organisert et samarbeid med et av de flotteste hotellene i Sandefjord sentrum og kan tilby gode priser i nær avstand til messen.

VED Å OPPGI BESTILLINGSKODE “GR000095″(null) FÅR DERE FØLGENDE TILBUD PÅ HOTELL ATLANTIC I SANDEFJORD SENTRUM (TILBUDET GJELDER HELGEN 28-30 August) :

All bestilling skjer direkte til hotellet, enten via tlf. 33 42 81 50 eller e-post [email protected] – så er dere sikret prisene under. Pristilbudet er gyldig ved bestilling innen 1. juli!

Overnatting i enkeltrom              kr. 890,- per døgn

Overnatting i dobbeltrom           kr. 1 090,- per døgn

Alle priser er inkludert frokost. I tillegg byr de på :

Atlantic sin stilriktige buffet

Kaffe, te og frukt 24/7, vafler hver ettermiddag og kveldsmat kl. 18-21 (Tilbudet om kveldsmat er unikt blant byens hoteller og gjør at du har ennå mer penger til å sikre deg pikselerte skatter hos mange av Retrospillmessen 2015 selgere ^^ )

Hva gjør Hotell Atlantic så sjarmerende?

Atlantic er på mange måter et fungerende museum som bygger mye på byens stolte historie knyttet til hvalfangst, dette er meget tydelig i hotellets interiør. For mer info om hotellet og veibeskrivelse så klikk på denne linken

Hvor ligger hotellet i forhold til messeområdet?

Hotellet ligger i Sandefjord sentrum og ligger ca to minutters gange fra bussholdeplassen hvor det går buss til messeområdet hvert 30. minutt (Rute 03, klikk her for mer info om bussruten) Er du derimot litt mer friskus er det ca 20-30 minutters gåtur opp til Jotunhallen hvor messen er fra hotellet.

Det er kort avstand til byens kjøpesenter (Hvaltorvet) samt byens mange spisesteder.

Det flotte hvalfangst inspirerte interiøret