Retrotimen prater C64 med Ben Daglish!

c64_main_large-11391955

Den gamle brødboksen

C64, Kommandore, Brødboksen..kjært barn har mange navn, men de fleste kjenner den som Commodore 64. En skikkelig arbeidshest som det faktisk fortsatt kommer ut flere nye spill til hvert år. Maskina har en fanskare som få er forunt, og spillbiblioteket er så stort at du bare kan drømme om å komme deg gjennom en liten av det i løpet av en mannsalder.

ben-daglish-artikkel-1-retrospillmessen-spillmuseet-980x553

Ben Daglish

Mr Daglish trenger nok ingen introduksjon for lytterne av Retrotimen. Skulle dere mot formodning trenge en liten, kremt, oppfriskning, så er det bare å følge denne lenka! En legende innen C64 miljøet, og en skikkelig morsom type skulle det vise seg..I episode 41 av Retrotimen gjester nemlig Ben Daglish, og vi kan love mye tørr humor, innsiktsfulle tanker og bra historier fra mannen bak blant annet musikken til The Last Ninja! Lars, Jan, Trond og Jørgen gjør sitt beste i å holde følget. Holder det helt inn til mål? Det er ingenting å vente med! Få på episoden folkens!

,

Tags: